JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Friday, June 22, 2007

Lapan Budak Hitam


Hari ni SS mengumumkan lagi 2 website pelaburan (aku boleh kata kategori sebagai SCAM) yang ditutup oleh depa mengikut jejak 6 lagi kawan-kawan depa seperti yang dah disenaraikan buat pertama kali pada 12 Jun 2007 yang lepaih.

Maka termasuk yang hari ni punya, http://www.danafutures/ dan www.planet.time.net.my/KLCC/danafuture menjadikan jumlah semua sekali dah 8 website.

Bagi yang tak ingat, aku peringatkan, 6 web yang dah disekat ialah,



http://www.swisscash.net/ atau http://www.sip25.com/ ataupun http://www.swissmutualfund.biz/ nampaknya belum lagi nampaknya. Sama ada masih dalam siasatan atau tak releven untuk disiasat, kita belum tau.

Aku dah penah habaq dulu, SS BELUM tutup SC lagi buat masa la ni, tapi SC dah TUTUP dulu aksess bagi semua rakyat Malaysia, dan kalau kita panggil web SC dari Malaysia, jugak tak dibenarkan, terpaksalah digunakan proxy atau yang seangkatan dengannya. Bila guna proxy, nak masuk takleh, nak register baru takleh, dan nak jadi introducer pun takleh... Takleh...Takleh...Takleh....! Boleh ubat rindu kat main page saja... tengok la....

Sebab-sebabnya pun aku dah explain, tak payah ulang lagi laa... Bila dah tau sebab-sebab ni, sepatutnya kita dah tau sapa yang tersilap, dan jangan marah kepada pihak yang tak berkenaan pulak...

Okeh, selamat berhujung minggu... Sapa nak pi Singapore...????

Bawak RM 2000, insyallah cukup...! Tukaq siap-siap Sin$ pun ok...

Tak termasuk makan minum, hotel, pengangkutan, karaoke, Sentosa Island.

Syok woooo......! Errrrrr... passport ada...?!

No comments: