JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Monday, June 11, 2007

Bulan Depan Expired...


Kepada sesiapa yang penah baca pasai aku penah sentuh sebelum ni yang jawatan Si Lee tu akan expired Julai ni, hari ni dengan seronok hatinya aku bagi satu salinan untuk hangpa tengok, kalau hangpa belum tengok lagila... Apa nak jadi dengan jawatan dia hujung Julai nanti aku pun tak taula... tu hangpa kena tanya mentol atau super-power-rangers-leaders laaa....

Kedudukan dan fungsi Si Lee tu ada geng aku penah tanya pihak SMF dan SC dan jawapan depa aku sertakan jugak di sini.... kat bawah...

Saja ja share dengan hangpa, ada la masa sebulan lebih lagi kalau nak buat apa-apa... Si Lee ni setau aku orang Malaysia la, tapi dah tak dok sini agaknya. Mr Amek Assan pun kena pi jumpa dia di Shanghai hari tu.... bulan pat lepaih, untuk penerangan macam-macam benda waktu tu laa....

Kalau aku macam Si Lee tu pun aku tak "berani' dok sini jugak.... Kalau hangpa berani....?

Tok Wan aku kata, "Berani kerana benar, takut kerana tak benar....." Aku spekulate saja ni tau, bukan betui-betui, ini cobaan saja... Aku tak kata dia tak benar tau, spekulate saja.... "Haiiyyyaa encik, lu manyak muat itu spekulation maa... jangan la itu maciam, wa mau cali makan maaa.... apa lu cakap suma olang takut looo....". Aiiyyyaa apek, lu baca wa punya disclaimer kat bawah....., wa main-main saja maaa.....cucuk-cucuk sikit maa... kasi syok sikit...

Hahahhahahahahhahaha..... Paham kaaa....?

Buat-buat pahamla....


No comments: