JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Monday, April 16, 2007

Sri Kembangan?

Paper kemarin ada tulih kononnya SwissCash didaftarkan dari Malaysia, berpangkalan di Seri Kembangan dan nama pendaftarnya ialah Amir Hassan (Aku pun tak baca sebenaqnya, member habaq dari paper Utusan Malaysia, paper ni je masih tinggal nak report benda ni... la ni guna Utusan pulak, maklumlah KOSMO! tu orang tak beli sangat... aku pun jeling-jeling saja kalau jumpa kat kedai...)

Aku kata baguihla... aku rasa lebih selamat kalau Amir Hassan yang jadi pendaftar SwissCash, senang papahal nak repot ka, nak pi cari kat umah ka, nak ajak makan kenduri ka.... kalau terlajak pi Sri Kembangan boleh la ajak dia minum teh... Lagipun dia orang Melayu-Islam, conform boleh berurusniaga... pakai kaedah Fekah, Husnuz zon... sangka baik sesama Islam. Tak la ragu-ragu...

Bukan apa.... ni yang depa dok habaq Michael Manfield yang jadi CFO tu aku pun tak berapa konfiden ada lagi ka dia tu...? Hidup lagi ka dia...?

Aku setuju sangat kalau Michael Manfield kompom bagi SC ni kat Amir Hassan... Amir pun kena la keja kuat nak cari 25% sebulan untuk semua pelabur... Nanti anak aku kawin boleh cari dia ajak makan kenduri...

Betui ka....?

No comments: