JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Wednesday, April 18, 2007

Majlis Penerangan Kat Bangi.

Aku ada dengaq dari leader aku pasai ada satu majlis kat Bangi Sabtu ni untuk memberi penerangan kepada pelabur-pelabur SC berkaitan isu terkini yang berlaku dalam SC.

Antara yang dijangka akan disentuh ialah isu Fatwa, isu keuntungan 25% SIP25, ACF dan sebagainya yang kini menjadi terhangit di pasaran.

Leader aku tu jugak ada ajak aku pi sama untuk dapatkan info terkini di sana, di samping jumpa dengan 'Mentol' & Super-Power-Rangers Leaders untuk dapatkan semangat baru. Maklumlah sales aku sengaja buat slow-slow pasai geram tak abih lagi ngan depa semua tu... (Dah jadi macam ni baru nak kol buat baik, piiiiraaaaahhhhh!!!) Bagi sesiapa yang baca semua tulisan dalam blog ini memang paham minda aku.

Aku bukanlah penyokong SC secara hardcore, aku akan explain ikut akai saja, tak kira sapa nak sakit ati @ terasa biaq padan muka depa! Mana-mana leader yang lebih pentingkan Mercedes depa dari beli balik e-point biaq terasa sikit.... pandai-pandailah...

Bagi aku, penerangan kat pelabur SC itu perlu, tapi LEBIH PERLU LAGI penerangan kepada semua wartawan & rakyat. Dah kena kaw-kaw 2 kali ni pun masih simpan info di kalangan ahli lagi...?

Awat takut kaaa....? Kalau yakin bolehla bawak individu yang penting dari semua sudut untuk memberi penerangan kepada semua orang, bukan hanya berani cerita kepada ahli yang dah memang takleh buat apa dah..... duit dah masuk dalam...

Sapa nak pi, pi lah...! Aku tak pi...!

Sukati aku la...!

No comments: