JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Monday, April 16, 2007

Bila Lagi...?

Hari ni aku beli paper Berita Harian, biasa hari Ahad saja beli lain2 hari baca online, pasai semak ngan kertas kat umah kalau hari-hari beli paper... hehehhe....

Duk perati tengok nampaknya dalam BHarian dah takdak... tapi tak tau pulak dalam Utusan... Tadi tengok Utusan Online depa siap buat pool untuk kes kita hari tu.... tak puas hati lagi tu....

Ada gak sembang ngan member yang dah setahun dalam bisnes ni kata dulu time KOSMO! keluaq pun lebih kurang isu sama saja... cuma yang musykil sikit dan menjadi kemarahan setengah orang adalah apa tindakan group atau orang yang bernama Lee tu dalam menghadapi kes ini?

Depa yang dah jadi jutawan pun sengap tak kata apa dalam isu ini dengan media, Bila lagi...? Aku duk perati jugak kalau-kalau nak panggil sidang akhbar ka untuk perjelaskan isu... salah ka buat camtu...? Bukan perlu jadi wakil syarikat, jadi wakil group yang dikatakan terbesaq di Asia Pasific ni dahla.... nak cerita kat investor senang, pasai duit dah masuk dalam, papahal pun dah tak boleh buat apa, ni yang jadi masalah kat orang luaq yang tengok kita beriya-iya bawak produk, pastu kena kena macam ni, malu oooiii....!

Ada jugak member yang hilang kawan, hilang sedara pun ada... toksah la cakap "risiko tanggunggan sendiri... melaburlah setakat yang anda berani hilang semuanya..." aku pun tau nak cakap macam tu.... tapi mana tanggungjawab?

Awat time SC kemaih dulu semua gelak sampai telinga, pastu jadi macam ni mana pi depa semua..?

isy...isy...isy.. pelik la aku!

No comments: