JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Saturday, May 19, 2007

Positif la sikit.....

Hari ni kita tunjuk yang positif pulak lah.... heheheheheh... Suka la tu....!!!

Kalau hangpa klik kat sebelah gambaq ni, hangpa akan pi ke secured transaction page yang aku pakai untuk beli info dari SSM hari tu. Dengan positifnya aku habaq kat hangpa SSM juga pakai Go Daddy sebagai medium penghantaran duitnya.

SC jugak pakai Go Daddy, hangpa boleh nampak bila kita nak login masuk page. Tapi sebenaqnya waktu pakai EQUIFAX dan GEOTRUST lebih ok lagi pasai GEOTRUST jugak dimiliki oleh WEB TRUST, yang mana jugak jadi medium untuk MAYBANK2u. Bila pakai GEOTRUST dulu, memang senang sikit nak explain, pasai bukti depan mata.

GEOTRUST & EQUIFAX dah di terminate oleh SC bila SC dikatakan digodam oleh 'orang dalaman' (mengikut sumber Si Lee tu la...!), jadi kerana tak efisiennya GEOTRUST ni, depa pun tukaq pakai Go Daddy.

Go Daddy ni nampak macam kartun sikit, tu yang kureng power tu... Tapi hangpa boleh klik kat PAK GUARD DIA kat LINK-LINK PENTING blog ni untuk ke main page GO DADDY.

Pas tu hangpa pikiaqla sendiri.

Dalam positif aku sikit jugak yang negatifnya.... hahahahahahaha....., sebenaqnya, salah satu internet investent yang terbukti SCAM MAC lepaih, yang bernama E-BARREL, depa pun pakai Go Daddy jugak.... la ni dah bungkuih dah....

So....? Apa macam...? Positif dak aku...?

No comments: