JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Saturday, May 19, 2007

Bagi la lagi....

Ok la.. okla... okla.... Tak pueh hati jugak depa bila aku habaq yang positif pastu yang negatif pun selit jugak... orang yang nak masuk sat tadi tetiba kansel pulak.... isy...isy...isy.... sabaq...sabaq....!

Ni aku bagi satu lagi kalau hangpa belum jumpa, aku dah jumpa lama benda ni tapi malaih nak habaq kat hangpa semua. Saja malaih...

SC punya server setakat yang aku check duk dalam Prolexic Technologies, hangpa boleh check apa bisnes Prolexic ni kat BALAI POLIS DIA dia ruang LINK BERKAITAN kat BLOG ni... Lama dah aku letak sana... hangpa penah check kaa.....?

Ada satu E-Gold operator yang wibawa jugak pakai Prolexic sebagai server depa. Depa dah wujud sejak 1996 dan nampaknya depa guna Prolexic ni pasai yakinla dengan semua kelebihan company ni... banyak lagi testimonial client yang lain ada tulih dalam web tu... pi la check baca sendiri...

So..., ada hepi....? Suka...?

Benda investment macam ni memang kena check abis. Aku ngan member2 group dulu rajin check sampai kadang-kadang kami takut balik.... hahahahhahahhahahha.....

Jadi....? Kesimpulannya hangpa pikiaqla sendiri. Takkan tu pun aku nak kena habaq...?

Pikiaq pakai akai....!

No comments: