JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Tuesday, May 22, 2007

Laaaa....?

Aku banyak dapat komen dalam email, yang mengutuk pun ramai jugak... jawapan ringkas aku tulih kat sinilah... supaya takdak orang salah paham lagi, tak payah ulang lagilah isu ni kalau boleh, buang masa aku, dan buang masa hangpa jugak...

1) Pandangan aku dalam blog ni adalah pandangan peribadi + dengan beberapa pandangan member lain yang bersembang dan jugak yang email kat aku. Boleh baca PERHATIAN kat bawah sekali dalam blog ni...

2) Bila kata pandangan peribadi, takkan mungkin semuanya betui...? Kalau hangpa study pasai SC, mesti hangpa ada jawapan masing-masing... bila dah ada jawapan masing-masing, tak payahla ikut jawapan aku...!

3) Aku bukan taksub SC. Dulu pun tak taksub. Cuma bila nampak ada peluang, aku dan geng aku cuba amik. Semua isu yang ditulih dalam blog ni penah dibawak sembang dengan pihak atasan termasuk mentol pun kat perjumpaan-perjumpaan sebelum ni. Bukan baru timbui la ni... lama daaahhh....

4) Tujuan blog ni ditulih bukan untuk dapat nama, sebab tu aku tak letak nama aku... Kalau letak pun bukan dapat duit.... aku tulih kat sini free saja, kalau hangpa tak nak baca pun takpa, takkan aku nak suruh pulak...? Sekupang pun aku tak untung... Seduit pun aku tak rugi....

5) Kalau SC betui, apa nak takut...? Aku pun suka pasai USD aku dan family aku yang terlekat dalam ACF lebih USD100k... Tak termasuk member-member, sedara-mara, so, aku pasti suka kalau SC ni mampu bayaq balik dengan untungnya Oktober nanti. Takkan kerana penulisan aku yang negatif lebih banyak tu mampu membankruptkan SC...? Tak mungkin....! So....? Ada masalah....? Sapa blog aku ni nak dibandingkan dengan web SC yang serba canggih tu...? Takkan mungkin nyamuk makan gajah...!? Cuma elok bagi aku dijadikan cabaran untuk leaders...., CARI JAWAPAN....!

6) Kalau mana-mana leader kata tulisan aku menegatifkan group depa, kena la keja kuat sikit untuk yakinkan member group..., elakkan depa baca kalau perlu. Aku pun ada group jugak...., tak logik rasanya aku nak lingkupkan group sendiri, tapi aku hepi bila depa pelan-pelan boleh set dalam otak untuk bersedia hadapi apa saja nak jadi nanti. Khususnya Oktober.

7) Aku dah habaq tujuan aku tulih blog ni pasai nak menyediakan semua pelaboq dengan RISIKO DEPA YANG PALING BESAQ... kalau depa dah berani dan bersedia melaboq, depa pasti dah amik risiko tu.... leader semua apa nak takut...?

8) Aku jugak AMAT harapkan Oktober ni semua OK... bukan hangpa saja...

9) Tulisan aku kepada Si Lee dan DKT tu memang kasaq, tapi aku tak penah mencarut pun........? So, janganla sapa-sapa mencarut pulak... kalau depa tak boleh terima tak payahla baca.... Mungkin blog ni tak sampai pun kat depa.... bukan ramai sangat yang baca pun....? Yang mengundi 60 orang, tolak yang undi 3-4 kali, so dalam 30-40 orang saja yang baca... sikit saja..... takkan mampu lawan group DKT...?

10) Kalau tulisan aku ni tak membawak faedah kepada hangpa, tak payah la baca... Kalau mengarut dan menakutkan hangpa, tak payahla baca, kalau negatifkan hangpa, tak payahla baca... tak susah punnn....?

Bukan apa...., semua yang laboq SIP tu ada harapan, ada macam-macam jenih orang. Ada orang susah, ada jugak orang senang. Duit yang depa laboq tu mungkin tu sajalah yang depa dapat simpan bertaun-taun... Kalau terseleweng, kan berdosa bagi kita yang ajak depa...? Terseleweng ni ada banyak, antaranya, HARAM, dan TIPU. Ni kena pikiaq jugak kawan..... Sapa rasa hangpa yang paling layak huraikan hal-hal ni....? Bukan DKT...?

Jadi kesimpulannya, aku tak harapkan nama bila tulih pasai aku tak cari makan cara ni. Sapa yang baca kena pikiaq sendirila, kalau tak setuju pasti ada alasan-alasan hangpa, tu pandangan hangpa pulak, dan mungkin jugak pandangan hangpa aku tak setuju.... Aku dah kata, PANDANGAN PERIBADI dan BACA SECARA MAIN-MAIN SAJA...

Selamat Berjaya Semua...!

No comments: