JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Thursday, May 3, 2007

Produk Gantian.

Sepertimana yang pernah dihabaq sebelum ni, hari ni aku iklan 'copy-paste' produk gantian yang aku rasakan elok untuk dikongsikan dengan hangpa. Aku dah join, jadi tak payah sapa-sapa lagi ajak aku masuk group dia. Ada banner iklan kat atas ni hangpa boleh klik terus sampai sana.... Kalau tak boleh guna banner tu sila klik SINI... Kalau tak boleh jugak boleh taip secara manual web address www.jai-investment.blogspot.com untuk sampai sana...Pikiaqla untuk masuk ka dak, aku cuma habaq saja...

(Petikan daripada penaja...)

Asalamu'alaikum kepada semua pembaca,

Alhamdulillah, bagi kita yang sudah biasa dengan pelaburan pulangan tinggi sebelum ini, JNSSB seolah-olah hadir pada waktu yang amat tepat. Tatkala semua pelaburan lain khususnya pelaburan internet ataupun pelaburan melalui internet yang masih dibelenggu masalah fatwa, tidak tentu benar atau salah, halal atau haram, masalah penindasan kepada pelabur, masalah SCAMMERS, money loundring, masalah dengan Suruhanjaya Sekuriti, dengan BNM dan sebagainya, JNSSB dilihat mempunyai penyelesaian alternatif daripada apa yang kita takutkan selama ini.

Produk dari syarikat seorang Muslim, syarikat kukuh beroperasi di Kuantan, pulangan keuntungan secara jual-beli sehingga 25% sebulan daripada modal, terdapat akad pelaburan jual-beli, terdapat borang hard copy perjanjian jual-beli, ada pematian stem, ada peguam bagi kedua-dua pihak dan yang penting, produk halal, hanya satu aksesori kereta serta hanya dibuka kepada Muslim, memberikan kelebihan psikologi kepada pelabur Muslim moden, yang pentingkan semua diatas, di samping PULANGAN yang terbaik yang boleh diperolehi sehingga kini.

Kelebihan psikologi ini mengatasi produk pelaburan lain dari luar negara, tidak kira atas alasan apa pun, pelaburan jual-beli di JNSSB telah mengatasinya.

Masalah penyenaraian di Suruhanjaya Sekuriti ada pun dibincangkan dalam topik berikutnya, jadi saya tidak perlu huraikan lagi. Begitu juga dengan masalah di BNM dan yang melibatkan undang-undang negara yang lain, juga telah disentuh dalam topik sebelumnya, pendek kata, semuanya telah terbuka di depan mata kita, terpulang untuk membuat pilihan.

Tujuan blog ini hanya untuk memberikan pengenalan kepada peluang ini. Sungguh peluang seumpama ini masih tidak boleh dilaksanakan prosesnya melalui online seperti pelaburan lain, jadi KESABARAN anda dalam mengisi borang secara manual dan menunggu semua proses untuk selesai amatlah diharapkan.

Masih banyak ruang yang boleh ditingkatkan oleh JNSSB di masa mendatang. Pengenalan kepada produk baru, HFT yang dijangkakan mula dipasarkan pada Jun 2007 sepatutnya membuka mata kita, betapa besar peluang yang akan disediakan oleh JNSSB selepas itu. Tambahan pula JNSSB seperti pada produk STROMBERG, mempunyai akses pemasaran di seluruh ASIA...!

Walaupun begitu, bersederhana adalah yang terbaik, berhati-hati selalu, sesungguhnya tiada peluang yang datang tanpa risiko, dan risiko akan datang dalam pelbagai cara. Bersedialah menghadapinya.

JNSSB tidak membenarkan publisiti dan pengiklanan melalui laman web yang dibuat sendiri. Jadi kepada sesiapa yang berminat, silalah rujuk kepada senarai rakan kongsi anda di ruangan TEAM KAMI. Blog ini hanya merupakan pengenalan ringkas dan tempat untuk mendapatkan maklumat bagi keperluan ahli, bukan untuk tujuan promosi semata-mata.

Bagi rakan-rakan di blog ini, Selamat Berjuang...! Jangan lupa hubungi kami jika berminat...! Jika anda sudah biasa dengan pelaburan luar negara & pelaburan internet yang pernah memberikan keuntungan kepada anda sebelum ini, JNSSB wajib anda sertai sebagai sokongan kepada produk Melayu-Muslim, yang lebih penting, ia telah menjawab atas apa yang produk sebelum ini tidak mampu jawab...!

"REZEKI HALAL, DIKONGSI BERSAMA UMMAH..."

Wassalam.

(sekian petikan...)

No comments: