JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Friday, November 13, 2009

Ada Cerita...


Salam...

Ditulis pada 13 November 2009, 7 malam...

Hari ni ada SS keluarkan beberapa kenyataan yang baik mengenai duit kita dalam SC... Aku tau hangpa mai sini pun pasai berita tu la... kalau dak tak kebuloq nak mai sini dah.... :-)

Aku paham... aku pahamm... Takpa...

Ni berita nombor satu.... "SwissCash Press Conference"

Ni berita kedua... "SC obtains RM31 million for investors in Swisscash settlement"

Dan ni berita ketiga "Swisscash Investment Scam Settlement: FAQS"

Duit tu ada RM31 Juta saja... kita kena lebih RM200 juta dulu... jadi hanya ada beberapa golongan yang akan dilayan... Hangpa yang tak rugi dari SC ni (Termasuk Aku) takpayah sibuk nak amik duit tu..., tambah pulak kepada power rangers dan kroni depa... Jangan buat muka tak malu...!

Biaqla makcik aku, pakcik aku, kawan aku yang meniaga pasar malam, kawan aku yang meniaga aiskrim, member aku yang menderita hutang tak habih bayaq lagi, dan seangkatan dengannya, biaqla depa ni pi mintak dulu...

Dan para upline (UL) perlu bantu sehebat mungkin untuk depa ni..., aku kira bantu la jugak dengan menulih ni kan..? Bantu ka macam ni...? Boleh la nooo....

Alhamdulillah..., ada lagi forum kita yang masih boleh diguna untuk bincang-bincang.... aku yakin nanti ramaila balik tu pi cari maklumat.... :-) Kalu dah lupa nak pi macam mana boleh klik SINI...

Para moderator kalau rajin boleh la layan... Lama tak dengaq cerita masing-masing..., harap semua sihat....

Semoga berita baik ini akan menjadi lebih baik lagi dengan para pelabor yang kerugian mendapat bahagian masing-masing, walaupun mungkin bukan reimburse semua, tapi sikit sebanyak boleh ubat luka di hati dulu.... kurang sikit kecewanya...

Aku pun tak tau apa cerita top power rangers leaders.., jangan tanya aku....!

Ok geng...., selamat semuanya... terima kasih dan wassalam....

No comments: