JOM KIRA RAMAI-RAMAI...!!! BERMULA 11 JUN 2007,


Tuesday, August 19, 2008

Kembali...?

Salam Hormat...

Ada berita kelmarin salah sorang member dalam group aku habaq kata SC dah kembali dengan nama baru dan dah pun online percubaan.

Tapi macam biasala seperti kata Dato Salleh Majid Lepaih debat pasal minyak hari tu..."YANG PASTI IALAH KETIDAKPASTIAN..."

Hehheeheheh....

Takpa, sapa yang duk ataih tu nak try bole la... aku ni dah lepaih setaun dah tak berapa ingat dah semua particular yang SC (kononnya) tu nak....

Tapi, pelik jugak bagi aku pasai pa ada lagi puak tu yang tak jemu-jemu buat web baru..?

Betui ka tak betui ni...?

Satu lagi aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pengunjung blog ni yang masih ada... ada la dalam 3 minggu aku tak masuk bog dan forum pasai sibuk ngan ceramah(hehhehehheh) nampaknya pengunjung tetap ada...

Dan kita akan terus ada hingga sampai masa aku yang takdak...

Tapi kalau aku takdakpun ada la 2-3 orang yang tau password blog ni boleh sambung... tu pun kalau depa masih ada waktu aku dah takdak...

Kalau depa pun takdak..?

Takdaklah lagi kita semua....

Sekian, salam...

No comments: